tisdag 20 januari 2009

Bad-brallor till bad-tjejen

Klanthuvud-jag har ju så klart glömt att beställa nya badbyxor till Tuva. Innan jul så satt hennes badbyxor i strl medium (7-9 kg) som speedos. Numera väger ju lilla damen nära 11 kg och är ju då på snäppet att växa ur strl large (9-12 kg) till och med!

Jag ska testa om jag kan klämma på henne dom gamla, men jag har tittat på dem och de ser små ut... Har hon vart så liten? Hjälp, vad hon växer lilla knubbisen. Kommer hon inte i dem så får vi väl stå över simmet idag. Jag är nämligen väldigt tveksam till att hon får bada naken...

Jag beställde iallafall nya badbyxor idag (bättre sent än aldrig va?).

De här snyggingarna kommer hon att plaska omkring i i vår.

Med delfiner på, och blå som hennes ögon. Hon kommer bli så snygg!

Här beställde jag dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar