fredag 30 januari 2009

Snurrigt inlägg om packning, maskeradkläder och lite sånt

Simon ringde precis och sa att han var på väg hem (han pendlar ju från Enköping så det tar ju lite tid) så nu ska jag stänga ner här strax. Eller det kanske går snabbare än vad jag tror... Skitungen står och drar i sladdarna!

Sådär ja, nu tittar hon på Teletubbies.

Allt är iallafall packat. Största "problemet" är ju Tuvas alla grejer, mat, skötgrejer, sovgrejer, kläder + massa extra ombyten, leksaker osv. Och man vill ju inte glömma något! Det ska ju med salvor, blöjor, nappar, nappflaskor, välling, puré, mat, gröt och inget av det får ju glömmas.

Näst största problemet är ju maskeraden, jäklar vilken beslutångest jag fick sen. Nu har jag iallafall med mig några olika tillbehör. Jag har ju inte orkat provat det på så jag måste ju ha med något att testa med. Kjol, strumpbyxor, skor, vingar och spö är ju klart. Överdelen är lite svårare...

Nej, svamlar jag. Snurr, snurr.

Det jag skulle var:

Nu drar vi till Söderbärke! Kanske bloggar jag något kort därifrån annars så hörs vi på söndag och då ska ni få se bilder på en förvirrad älva.

Ha en fin helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar