torsdag 22 januari 2009

"Under ombyggnad"

Ja, som ni ser håller jag på med designen på min blogg. Jag var så less på det svarta och ville ha in lite färg. Och gult är ju min favoritfärg så varför inte? I like it.

Men som ni nog förstått så är det ett par saker som ska fixas. Detta har jag kvar att göra:

  • Headern ska fixas till och bli lite flashigare.
  • Ny profilbild ska tas.
  • Jag måste flytta ner allt så att hela headern syns.
  • Jag vill få bort texten "Saras liv" uppe i headern som designen lägger till automatiskt.
  • Hörnen på sidokolumnen och inläggskolumnen ska göras gula som bakgrunden.
  • Jag ska skriva ny text till sidokolumen.

Men jag har ju kommit en bit på väg! Sakta men säkert. Visst står ni ut med att det ser ut som det gör nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar