onsdag 7 januari 2009

Fasiken vad jag vart duktig

Jag har städat, tvättat, plockat och donat. Så nu ser det helt ok ut här hemma. Dessutom så har jag blivit lovad att värmen ska komma igång här hemma imorgon. Elementen blev helt lagade idag och jag tror faktiskt att hjälper lite, eller så är det för att vi har härjat runt här hemma idag.

Sen så har jag tvättat upp Tuvas lilla bilbarnstol och hennes gåstol (gåstolen är ju pisstråkig tycker hon nu när hon kan krypa runt överallt istället) så ikväll får Simon bära upp det på vinden tillsammans med några jackor och alla julsaker.

Det var min dag det. Roligare och mer givande dagar har man ju haft men det känns inte så tokit ändå.

Update: Ibland så är det roligt att läsa igenom inläggen direkt efter att man publicerat dem. Som i första stycket då jag hann med tre stycken "här hemma". Snyggt. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar