fredag 23 januari 2009

Dagen i bilder

Ja, idag var vi alltså ute hos familjen i Funbo. Det uppskattades av Tuvisen, och det var en trött stjärna som jag fick lägga sen när vi kom hem. Nu när jag har min nya kamera så fotar jag, och fotar, och fotar, och fotar. Typ. Så då vill jag ju dela med mig av dem också, och jag vet iallafall att de hemma vill se (och mamma och Ville är ju trots allt mina trognaste läsare ) så här kommer lite pics!

Busig lillebror Ville som aldrig vill vara med på kort. Men det gick visst bra när jag fotade. Jag fick många på sötungen!

Titta! På första bilden så har Tuva ett litet hårspänne i hennes lilla, lilla lugg. Andra bilden är på min lilla kanin Dreams som är fosterbarn hemma hos mamma och pappa (Carro, visst kommer du ihåg honom?). Sötnosen blir 6 år i år, och av de 6 åren har han bott hos mig i ett år och i Funbo fem... Tredje bilden är en liten tavla som Ville har på honom och Tuva vid sitt skrivbord. Sött!

Tuff kille i solbrillor! Tuva fick också testa dem sen, blir nog till att införskaffa ett par till sommaren. Haha! Tuva (som har något runt huvudet?) verkade ju väldigt sugen på dem när Ville hade dem också.

Katterna (på bilden är det Larsson, katten som mamma födde upp på bröstmjölk) hemma i Funbo är mycket mer intresserade av Tuva än vad Aslan är här hemma. Men då verkade inte Tuva tycka att det var lika kul. Nähä?

Tack för idag och för allt kaffe och goda maten mamma. Du ska få alla bilderna på tok-Ville sen. Det kommer upp en film också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar