onsdag 7 januari 2009

En sammanställning av sammanställningen

Ja, det blev ju lite hackigt och uppdelat de här inläggen om mitt 2008. Men här kommer de i rätt ordning och med lite bättre översikt (mest för min egen skull, tycker inte om när det är rörigt).

Mitt år 2008 januari-mars (I väntans tider)

Mitt år 2008 april (sista månaden med magen!)

Mitt år 2008 maj (Nu är jag mamma!)

Mitt år 2008 juni (Tuvas kolik var som värst)

Mitt år 2008 juli-augusti (Det är sommar och Tuva sover!)

Mitt år 2008 september-oktober (höst, blogaward och Tuva växer så det knakar!)

Mitt år 2008 november-december (mycket kul hände, men kändes ibland som att inget alls hände...)

Så där ja! Nu känns det lite mer överskådligt än alla inlägg bara in kastade hursom. Tycker jag iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar