torsdag 29 januari 2009

Dagens stora, mellan och lilla

Jag kom på ett nytt sätt att ta outfit-bilder på. I min kamera kan man ställa in hur många bilder den ska ta efter varandra och med hur långt mellanrum. Smidigt tänkte jag för då slipper man ta en bild, sen kolla, bli missnöjd, ta en till, kolla, bli missnöjd, ta en till, kolla, bli less och inte orka ta nå mer... Ja ni vet. Nu smäller den ju av massa bilder på engång och då är det ju bara att välja och vraka.

Dessutom så ville visst Aslan vara med på bild idag också, så det är alltså han som är "mellan". Hehe.

Jag har på mig:

  • Topp med spets uptill från h&m
  • Långt svart linne under
  • Stentvättade jeansleggings från Gina Tricot
  • Peace & Love armband från Cocoo + två gamla.

Tuva har på sig:

  • Cardigan från h&m
  • Mjukisbyxor med hjärta på rumpan som är arvegods från kusin Erica.
  • Strumpor som var en julklapp.

Aslan har på sig:

  • Päls, en äkta dessutom! Som inte ens är köpt secondhand. Den jäkeln. På honom alla pälsmotståndare!

Här bjuder jag på ett antal bilder på hur det kan se ut när man ska ta bilder... Men vi ska nog lära oss tids nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar