tisdag 27 januari 2009

Boooooooring

Jäklar vilken tråk-dag det blev idag. Igår så hann jag med en massa så jag känner att jag varken behöver städa eller tvätta idag. Men jag har inget för mig! Jag har kikat i 1000 webbshoppar, kollat in mina favoritbloggar minst 10 gånger var och lekt med Tuva.

Så tänker jag att "nej, jag ska inte blogga, folk tror väl att jag är tokig som sprutar ut inlägg" men vad ska jag göra då? Jag har som sagt trååååååååkigt.

Tuva sover just nu (en fördel med att hon ville upp 05.10 är att vi ligger en timme före med sovtiderna och då hann hon sova nu innan babysimmet!), men vid fyra ska vi packa ihop oss och gå till babysimmet! Jag tycker att det ska bli riktigt skoj, och jag tror nog Tuvisen kommer att bli super glad!

Sen blir det powerwalk med Carro ikväll, sen blir det mys med mannen här hemma. Så, mitt tråkiga kommer bara hålla ut i ca 30 min till. Jag ska nog lyckas hålla ut utan att gå under av tristess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar