lördag 10 januari 2009

Lucky kitten?!

Tuva fick en så söt body i julklapp utav sin gudfar (med familj, och ja, det är alltså min brorsa) och idag invigdes den. Det enda jag tänkte på bara som är lite roligt är att det står "Lucky kitten" på den och så är det en dödskalle katt på. Är en lycklig katt en död katt? Jag vet inte jag, men jag är tveksam.

Tuva har två snygga rivmärken på båda kinderna signerade Aslan. Men de är ju lite pucko båda två, Aslan går och stryker sig och lägger sig framför Tuva fast han borde veta att hon är hårdhäntast i stan och Tuva som är just hårdhäntast i stan får ju ta smällarna av det. Jag tänkte att det var ju bra att han rev henne ändå, så kanske hon lär sig att vara lite försiktig. Men inte, inte det minsta rädd nästa gång Aslan kom i närheten utan bara as glad igen. Tokisen.

Ps. Shit vilken skillnad ser jag nu på bilderna med Majas kamera jämfört med min. Min hade nog åkt på ganska många smällar för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar