torsdag 22 januari 2009

Lite godbitar i lite olika webbshoppar

Jag brukar spara ner bilder i min lilla blogg-mapp här på datorn och sen slänga upp dem här när jag har tid. Nu har jag lite som ligger och skräpar och det blir ju en massa pytte inlägg och jag ska lägga upp dem var för sig så jag slår ihop allt i ett.

Det här är alltså vad jag spanat på senaste tiden:

Söt kofta (och jag behöver lite färg i min garderob!) från La redoute som kostar 299:- 

Suuuuuper snygga skor som också de kommer från La redoute, 649:- kostar de.

Coola Converse som är aningens roligare än de vanliga. 649:- får du dem för hos La Redoute.

När jag köpte min väska från Nuknuk så spanade jag även på denna, det var ju inte riktigt vad jag var ute efter men jäklar vad fint den skulle hänga på min axel. För ynka 249:- blir den din. Eller kanske min? Hehe.

Det var ju visst mest saker från La Redoute ser jag nu... Där ser man. Kanske för att jag nyss la en beställning där?

Förresten, glöm inte att spana in www.rabattkod.se innan du beställer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar