tisdag 20 januari 2009

De där stövlarna...

Jag undrar hur många gånger jag vart in och kikat på de här stövlarna, ni som läser bloggen känner nog igen dem också.

Lårhöga stövlar i mocka från La Redoute.

Jag blev jätte glad förut när jag såg dem på vinter-rean. Men så visade det sig att det trots det var en leverans tid på "5-10 veckor" lite konstigt på en rea-produkt tycker jag!

Nu när jag var in och kikade på dem bara för att så stod det helt plötsligt att de fanns i lager! "Wiho, nu ska det tröstshoppas, för det är jag värd" tänkte jag. Men på orderbekräftelsen så står det sen att det var leverans 10 feb. Inte så jätte långt dit faktiskt, och kanske lika bra. Då kan ju köpet smälta in lite och jag har tid på mig att radera ordern om jag vill. Fast det hade ju inte suttit fel med dem nu heller iofs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar