onsdag 1 april 2009

Åhhh... Dessa accessoarer.

Egentligen så känner jag mig faktiskt som snyggast när jag har "enkla" kläder på mig, men spetsar till det lite med någon snygg accessoar. Accessoarer kan man ju dessutom fynda billigt! Och det gillar ju jag.

De här hade ju så gärna fått bo hemma i min garderob:

Modellen behöver inte bo i min garderob, men väskan i ljusrosa med nitar kan gärna få flytta in. 159:- hos Asos. Ett riktigt fynd!

Hur härlig ser inte den här sjalen ut då? Fransar och pärlor, I like! 18£ hos Topshop.

Och det här nitbältet i dubbla rader... Åhhhh... Jag vill ha! Också det från Topshop, och 20£ kostar det.

Nej, nu ska jag fixa till mig lite medans Tuva sover (om jag hinner, hon har redan sovit en timme) sen ska vi ner och luncha på stan och kanske dra en liten runda när vi ändå är där. Jag har 50:- på h&m och 150:- på Gina Tricot, det får ju inte ligga och mögla i plånboken (som om det fanns en risk... hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar