lördag 4 april 2009

Nya tre gånger så stora Ikea!

Igår var vi in till nya TRE GÅNGER så stora Ikea. Och det var stort, jääääätte stort.

Det var ju först och främst grejer till Tuva som vi var ute efter, men vi kom inte hem med så mycket som vi hade tänkt... Det var ju så himla mycket folk där så vi tappade lusten lite grann. I nya jätte stora restaurangen var det smockfullt, trots att den skulle rymma hur mycket folk som helst. Jobbar inte folk på fredagar längre?

Men mycket grejer fanns det ju, man blev helt förvirrad och splittrad. Jag tror att det funkar bättre för min köplust med lite mindre saker faktiskt... Haha! Nej, vi får nog ta om den här Ikea-turen någon dag då det inte är lika fullt kaos och folk är som tokiga efter extra erbjudanden. Det fanns tex orkidéer för bara 19:- och där var folk vilda! Men jag trängde mig in och slet åt mig en jag med.

Vi köpte iaf mat och tog med oss hem (jätte god fryspizza för bara 29:-) och så fikabröd eftersom vi fick trevligt fikasällskap sen, Carro och hennes Micke kom ju förbi en liten sväng.

Nej, nu ska jag få nå gjort här. Eller iaf sätta på kaffe så att kroppen kan vakna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar