måndag 6 april 2009

"Roliga" kommentarer

Eftersom jag inte skriver sådär super provocerande (antar jag... hehe) så får jag ju inte heller så värst mycket "roliga" kommentarer. Några gånger har det hänt, som tex när jag skrev om en person som jag känner som inte betett sig ok (mot mig, i min lägenhet... Grrrr... ) och det visade sig att både personen i fråga och hennes mamma läste min blogg. Inte trodde jag väl det... Inte för att jag nämnde några namn, viserligen. Men de kände sig visst träffade. Haha! Enda gången det hänt att jag vart tvungen att ta bort kommentarer, gud vad det spårade ur. Tokigt.

Eller som den gången jag skrev om mina "fina" fötter, eller när jag skrev om nudister (säger man så? Om såna som typ tycker att det är kul att springa maratorn och spela golf nakna) så fick jag också roliga kommentarer.

Men så droppade det in en till att lägga till listan, någon hade hittat till mitt inlägg på min gamla blogg där jag skrev om att jag ätit dextrosol, att det var mitt favorit godis men att jag inte verkade bli nå pigg av det, bara bebisen i magen som härjade på. Till det skrev "Peter88år":

"Om du inte har förstått det är Dextrosol inget godis. Två tabbletter om dagen om du inte vill skaka. Bögjävel"

Haha! Det gjorde min dag. Bra att han typ läst rubriken till inlägget och inte längre. Tokskallar det finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar