fredag 24 april 2009

Mys-fredag och fullt ös-lördag

Ikväll är det hemma-mys med god middag som står på schemat, jag och Simon har redan bestämt menyn tidigare i veckan och så här ser planerna ut:

Förrätt: Parmaskinka med mozzarella och basilika

Huvudrätt: Fläskfilé stekt i marinaden och öl (á la Adam, Simon systers kille), pommes (jag har fått bestämma! Äntligen!), god sallad med fetaost och vitlöksbröd till det. Och så sås, bea och rödvinssås.

Efterrätt: Brieost, kex och vindruvor.

Och så klart lite vin på det. Mmmm... Behöver jag säga att jag längtar?!  Nu får vi bara hoppas på att Tuvisen vill sova snällt på kvällen åtminståne...

En annan sak jag läntar till är morgondagen! 10.09 tar jag och Carro tåget till Stockholm för att gå på Veckorevyns EGO-dag och sen på kvällen blir det tjejmiddag hemma hos en av Carros kompisar som fyller år. Party, party!

Känns som en bra helg det här, Tuva sov ganska bra i natt också och inget gör ju mig gladare.

Hoppas ni har en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar