söndag 19 april 2009

Inställd match

Och jag som var så taggad. Hade packat väskan, klätt på mig, gjort en liten matsäck och gått ut och ställt mig för att vänta på skjutsen.

Och när jag står där i solen och tänker på att det ska bli skoj med match trots att jag är lite förkyld och har mina förbaskade brännskador så ringer mobilen. Matchen är inställd, så det vara bara att knalla hem igen. Tydligen hade inte motståndarna nå lag...

Jag som hört att de har en fin konstgräsplan, och jag var ju så sugen på att spela lite! Vi var dessutom 17 stycken spelare så jag erbjöd mig att spela med motståndarlaget men det var visst för sent (eller ville de inte ha mig kanske? ).

Jaja, då får vi se vad den här dagen bjuder på. Ska nog våldgästa familjen i Funbo tror jag. Har ju missat mammas bakade två gånger den här veckan, så att få bakat igen är nog lite mycket att hoppas på. Kanske ska baka själv..? Under har ju skett förut.

Nu ska jag sätta på kaffe, Simon och Tuva är och köper mat till Aslan och fikabröd så när de kommer hem ska vi sätta oss ute vid sandlådan och fika innan det är dags för Tuvisen att sova.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar