måndag 20 april 2009

Måndag...

Jaha, så var det måndag och vi har en lååång vecka framför oss. Idag ska jag och Tuvisen flänga runt lite i stan, men sen har vi inte så mycket planerat för veckan. Vi får se vad som händer helt enkelt! Jag har lite saker jag skulle vilja uträtta.

Nu ska jag sätta på kaffe och lägga om sår, jäkla skitet var rött och värkte imorse. På det största såret så har ju den svarta skorpan ramlat av och det bara är ett köttigt hål. Mysigt va?

Förkyld är jag också. Och måndagar tycker jag inte om.

Haha, jag har inte druckigt nå kaffe än idag, märks det eller? Dags att dra sig upp ur soffan och fixa lite kaffe innan snuttisen vaknar. Apropå snuttisens sömn, vet ni att hon sov till 07.45 igår? Kors i taket, viserligen var hon vaken till 21.30 kvällen innan men det brukar ju inte spela någon roll...

Nej, kaffe var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar