tisdag 21 april 2009

Remington Protect&Shine Pro Slim Ceramic

Det är alltså min nya plattång som är på väg hem till mig. Den billigaste av de bästa (hoppas jag) med sina 399:-.

Det här låter väl bra?

  • Unik Teflon® Keramisk, Tourmaline beläggning

  • Snabb uppvärmning: 30 sekunder
  • Variabel inställning: 150 – 230°C
  • Lås och Cool tip
  • Automatisk avstängning
  • Universell användning - 120 - 240V
  • Värmetålig förvaringspåse
  • 1.8 m sladd.
  • 3 års garanti

Bild och beställning från www.eleven.se.

Fast jag funderar på om inte Eleven borde ha bjudit mig på en ny plattis, den gamla som gav mig 220 volts stöten och gav mig tredje gradensbrännskador var från Elevens egna märke, "Eleven slim pro ionic-ceramic". Den var ju så sjukt dåligt gjord, bara en liten plastbit som gått av och då blir det en ren livsfara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar