onsdag 22 april 2009

Ett paket på väg från Stylebystars

Jag satt och kikade runt bland webbshoppar och såg att Stylebystars har en liten rea just nu och där hittade jag så klart några gobitar! Och för en gångsskull (jag har vart duktig på senaste tiden) så klickade jag hem lite.

Dessa är på väg hem till mig just nu:

Första linnet (som förmodligen inte kommer sitta lika fint på mig, men jag chansar) kostar 69:- och det andra med fransar på fickorna 79:-.

Coola vit-svarta linnet kostar 79:- och kjolen, som viserligen inte vart på rea, kostar 179:-.

Nu kom jag på att jag inte vart så duktig som jag påstått, jag har ett litet rea-paket ligger på posten från Nelly och så har plattången kommit också.

Så nu är det slut webbshoppat för åtminståne ett par månader framåt. Tills reorna startar på allvar iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar