onsdag 8 april 2009

Slingor it is. Eller?

Nu har jag bestämt mig. För läääääääänge sen (trean på gymnasiet kanske?) så hade jag slingor och nu vill jag ha det igen. Inte så ljusa slingor, men så att det blir lite förändring. Jag har ju dragits med mitt mörk-mörka så länge nu.

Och sen såg jag Leighton Meester (Gossip Girls Blair, ni vet) på Tyra Banks show och det var det som var spiken i kistan för håret som det ser ut nu.

Så, nu måste jag först bara hitta något slingpaket som helst inte bleker mer än ett par nyanser och sen måste jag hitta någon som vill göra det.

Eller förresten... Nu blir jag tveksam igen... Åhhh... Varför ska jag ha sådan beslutsångest? Jag är ju rädd att mitt redan torra hår ska bli torrt som fnöske och att det ska bli utväxt direkt. Jag hatar ju utväxt på mig själv. Dessutom så har jag ett vagt minne om att jag tänkte "Jag ska aldrig mer slinga mitt hår" efter sist jag hade det...

Jaja. Det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar