söndag 5 april 2009

Lyx-helgen

Sådärja, då var den här helgen avklarad också. Härliga helg!

Gårdagen var ju underbar, vi checkade in vid 15.30-snåret, myste på hotellet innan vi gick ut och åt. Så hann vi med lite vin och dans på flurran också innan det bar av hemmåt. En mycket, mycket bra kväll.

Sen vaknade jag klockan sju imorse och kunde inte somna om, jag ville verkligen och försökte stenhårt. Men nej, tydligen var kroppen redo att gå upp då. Typiskt när man väl får sova... Men, men.

Det gick hur bra som helst för Tuva, det enda jobbiga var när Farmor och Farfar skulle åka hem... Lilla Tuvisen ville ju inte att Farmor skulle åka! Då fälldes det en hel del tårar... Och inte hade hon saknat oss det minsta heller, brydde sig knappt om att vi kom hem. Haha!

Tråkigt nog så hade jag glömt att ta ur minneskortet ur datorn efter att jag laddat över bilder igår, så det blidde inga kort knäppta. Tråååk.

Nej, nu ska jag ge lill tösen lite mat och sen är det sömn för hennes del.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar