måndag 20 april 2009

Fem var det ja

Har blivit utmanad av Carro att lista 5 favoriter av olika slag... Här kommer listan min:

5 accessoarer

1. Peace-armbandet från Cocoo.

2. Pärlhalsbandet från h&m young (bara för att det var superbilligt och det är gummiband så att det gör inget om Tuva drar i det).

3. Väskan från Nuknuk som jag använt varje dag sedan jag fick den.

4. Fina hårbandet jag fick hem från forever21, har dock inte använt det än eftersom jag inte vet hur jag passar i det. Coolt eller clown...? Nu är det två till hårband på väg hem från Nellys rea också, så jag måste nog testa i allafall.

5. Blommiga färgglada sjalen från h&m, viserligen inte den ultimata, men den bästa jag har.

5 plagg

1. Tights med hål på sidorna från forever21

2. Tunikor är ju så fint, en sak jag verkligen ska satsa på i vår.

3. Min Levis jeansjacka

4. Jeans från Gul&Blå, de är de jeansen som sitter bäst på mig. Lagom höjd i midjan, sitter bra i rumpan och är prisvärda med sina 800-900:-.

5. Svarta smala byxorna från Vila med stora dragkedjor på höfterna.


5 skor

1. Bruna frans-skorna från Din Sko. Mitt skönaste par skor.

2. Gula skor, jag har två nya i garderoben (ett par ballerinas och ett par kilklackar) från La Redoute.

3. H&M's. Svarta ankelbootsen har blivit välanvända, svarta kilklackarna lika så.

4. Ett par gladiator-sandaler med nitar står på önskelistan.

5. Vita converse blir det när det ska vara bekvämt.


5 skönhetsprodukter

1. Rengöringscreme från Decleór, men undrar inte om jag gillar Dermalogicas bättre. Blir nog den nästa gång.

2. Primer från Boots no 7.

3. Mascara från Maxfactor (dramatic look, heter den så kanske?)

4. Niveas Q10 bodylotion.

5. Depends nagellack nr 122. Men jag ska ge mig ut på jakt efter ett mer rosa och inte så cerise.

5 bloggar jag utmanar

Lill-sis Mia

Lill-sis Emma

Lill-sis Linnéa

Lill-sis Julia (jag vet inte hur det står till med hennes blogg, så jag räknar inte med henne till de fem, men hon kanske blir ledsen om jag inte utmanar henne)

Lillebror Ville

Maja/Leia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar