onsdag 15 april 2009

Inget att skriva om? Eller?

Fasiken, jag sitter här och funderar på något att skriva men kommer inte på något... Uppenbarligen så händer det inte så mycket just nu.

Eller jo, lite händer det ju.

  • Tuva är lite friskare idag verkar det som.
  • Igår var det fotbollsträning och jag är grymt nöjd med mina 250-kronors skor trots att jag inte "skjutit in" dem än.
  • Ikväll ska jag försöka ta mig iväg på pulsgympa (bara om Simon känner för att lägga Tuvisen tre dagar irad).
  • På torsdag är det fotbollsträning igen.
  • På fredag kanske det blir pokerkväll med jobbet.
  • På lördag-dag ska jag försöka få Simon att ha en "fixa uteplatsen dag". Han verkar så där sugen på det...
  • På lördag-kväll kommer lill-sis Emma hit och grillar förmodligen. Mmm!
  • På söndag är det match-premiär för iår för min del. Ojojojoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar