torsdag 23 april 2009

Håret - Slutversionen

Ja, jag sprang ju runt halva stan igår efter en toning. Jag ville ju ha min gamla vanliga favorit toning som jag vet hur resultatet blir med. Inga mer chansningar nu inte!

Jag hade förväntat mig att slingorna skulle försvinna, men det gjorde de inte utan nu har de den nyansen som jag ville ha från början. Nu är det bara lite små saker jag stör mig på, som att jag har slarvat så mycket när jag la i slingorna... Men de har ju rätt nyans så man får väl vara glad för det.

Ruffsigt som tusan (jag måste börja borsta ut mitt hår helt, det är ju mycket längre än så där...), men det var färgen vi skulle kolla på nu...

Apropå håret så invigde jag nya plattången och det gick bra. Jag förstår om det var några som var oroliga, det var jag med. När jag satt i sladden fick jag hemska flashbacks men det gick över när nya plattisen plattade så fint så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar