söndag 29 november 2009

Award!

Jag fick en award från bästa Carro.

Så skulle man skriva 10 saker om sig själv, här kommer det:

  • När jag skulle rita mitt framtida hus på lekis så målade jag det som en Sverigeflagga eftersom mina favoritfärger är gult och blått. Undrar vad folk skulle tro om jag hade gjort slag i saken... Haha!
  • Jag har en svullen svanskota som förmodligen kommer att vara svullen hela livet... Den kom till när jag skulle göra mitt största och längsta hopp någonsin i slalombacken och sen landar på ryggen...
  • Jag har fått tandläkarskräck efter att jag ryckte ur en visdomstand och nu vågar jag inte gå och laga mitt lilla hål jag har.
  • Jag är nästan klar med julklapparna!
  • Jag har haft 3 döda stortånaglar på samma tå, på samma gång.
  • Jag är extremt mörkrädd.
  • Jag tycker att det är kul att prata om äckliga saker medans folk som är känsliga för sånt äter (förlåt Emma).
  • Scrubs är enligt mig den bästa tv-serie som finns.
  • Om jag skulle få spela som en fotbollsspelare så skulle jag direkt välja Zlatan utan tvekan.
  • Det fungerar INTE att få mig att tagga till genom att göra mig arg. Jag blir bara tjurskallig.

Det var 10 saker det, jag utmanar de som står på min "favvobloggslista" till vänster.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar