torsdag 19 november 2009

Lika som bär?

På h&m så finns det just nu en hel del kläder som är lika för mamman och barnet (om det finns lika för pappan och barnet har jag inte kollat upp) och visst skulle det vara lite mysigt att matcha?

En lite snyggare version av att ha likadana träningsoveraller liksom. Hehe.

Här är ett urval av det som finns lika:

Topparna överst, kjolen till mamman och koftan till barnet är på väg hem till oss... Om jag inte ångrar mig och avbeställer... Kjolen till barnet har redan Tuva och jag har en snarlik kofta från förra året men i puderrosa.

Koftan till mamman har förresten funnits i cerise också men det verkar ha tagit slut i webbshoppen.

Men är det lite töntigt att matcha kanske? Inte för att det spelar någon roll för mig för jag är ju redan en tönt och trivs bra med det. Hehe.

Nu ska jag prata lite med mannen i mitt liv som blir lite sur för att jag sitter med datorn eftersom jag vart borta och tränat hela kvällen.

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar