fredag 20 november 2009

Ful dag och lite matematik

En pytte liten sak som kan få hela dagen till en ful dag är när man är tvungen att platta luggen så mycket på morgonen att den liksom bara blir helt rak, inte går och göra nå med och bara ligger jätte konstigt. Bara för att man plattat den lite för mycket eftersom den var katastrof redan innan.

Hade fasiken vart bättre om jag hade låtit bli att platta tror jag.

Jaja, tur att jag har klackisar på mig idag, man känner ju ändå sig alltid lite bättre med ett par klackar på fötterna.

Och tur att jag har träningsvärk! Då känner man ju sig duktig också.

Så med det stora minuset och de två inte lika stora plussen så ligger jag nog hyfsat på noll idag.

Eller förresten, det är ju FREDAG! Det är ju ett jätte stort plus. Jag ligger klart på plus alltså.

Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar