fredag 13 november 2009

Lovely friday!

Idag har jag hunnit med en del, hade börjat klättra på väggarna av att sitta hemma en dag till och dessutom är det ju min lediga fredag. Det blev en sväng förbi Maja och hennes söta Neo som börjat åla/krypa nu. Duktig pojke det där.  Sen fick Tuva sova i vagnen och jag sprang en snabb vända på stan (Vila - h&m - Lindex - Åhléns - Weekday) innan jag hoppade på bussen ut till stora familjen i Funbo.

Där bjöds det på kaffe och många skratt.

Något jag däremot inte hann med var att äta, vilket jag kom på när jag kom hem. En knäckebrödsmacka med smör, och en halv Yoggi Jalla är på tok för lite under hela dagen för mig. Men, men! Så kan det bli när man har fokus på att få med allt till Tuva och se till att få i henne mat. Men jag tog igen det ju ikväll iallafall, till middag blev det världens största nachostallrik. Mmmm!

Här kommer några bilder från dagen:

Zacke och Tuva har röjt järnet, snacka om att det var en trött stjärna här hemma sen som slockade som en sten redan vid 18.40!!! Ville stackarn är ju sjuk och dras med en jäkla hosta och inflammation i kroppen så han orkade inte vara med och härja. Han satt snällt och lekte med sina dinosaurier.

Nu sitter jag här i min ensamhet, Simon är ute och svirar han. Men det är han värd, han har ställt upp så mycket för mig när jag vart dålig i veckan.

Nope, en kopp the och skorpor på det här så ska jag slänga upp bilder på min favvo-modell nr 2 (Tuva är nr 1 så klart) Tokis-Zackis!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar