fredag 27 november 2009

Fredagsmys all day long!

Det här blir en riktig mysfredag, och den började redan mitt i natten då Tuva ville upp och ligga i mammas och pappas säng, så då fick vi ligga tätt, tätt och jag snosade sista timmarna av natten i Tuvas mjuka hår.

Valde att se det på det sättet istället för att jag knappt kunde sova eftersom jag låg inklämd mellan två stycken som tar mycket plats i våran lilla 140cm breda säng (måste köpa ny, större säng!!!), svettades och hade lillans hår som kittlade i näsan...

Nu har vi haft en riktigt mysmorgon jag och Tuva. Vi har läst böcker och ätit frukost i soffan (så jag måste skriva upp dammsuga på min "att göra lista"). Tuva sitter fortfarande i pyjamas och enda anledningen till att jag svirat om till myskläder istället för morgonrocken var för att jag inte vågar gå i den till tvättstugan...

När Tuva sovit så ska vi åka ut till kusinerna i Gunsta och härja!

Känns som att det kan bli en bra fredag. Me like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar