lördag 21 november 2009

Darker?

Hmmm... Igår satt jag lite på facebook och såg dessa bilder på mig med mörkare hår från förra året.

Och nu blev jag ju nästan lite sugen på att bli lite mörkare igen... Fast sen vet jag ju att jag var grymt missnöjd då, eftersom inte ville ha håret så mycket mörkare och bara längtade tills det skulle gå ur. Inte minsta nöjd var jag... Och jag skulle påminna mig själv om att aldrig mer testa någon ny toning utan köra på säkra kort.

Men, fasiken, det ser ju inte så tokigt ut tycker jag nu, och det är ju kul med lite förändring som inte är för alltid...

Jaja... Det tål att tänkas på.

Nu ska jag öppna chipspåsen och julmusten och slänga in "Änglar och demoner" dvdn. (Jag hörde av Carro att den var kass, men vi hyrde den ändå eftersom det ska bli kul att se Rom igen. Rom är min favorit stad tror jag nästan.).

Men vi hörs nog senare, jag hörde Simon säga nå om att Athletic Bilbao spelar senare och då kommer jag nog sätta mig framför datorn igen...

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar