torsdag 12 november 2009

Torsdagens

Jag hade ju tänkt mig att jag skulle skärpa mig med outfitsen här eftersom jag tycker att det är kul att gå tillbaka och kika på, och eftersom jag inte ska shoppa nå så kommer det ju bli lite tomt med inlägg annars...

Men nu när jag legat hemma sjuk (jag mår bättre nu) så har det inte vart så mycket att fota, jag har ju liksom inte ens varit utanför dörren förrens idag då jag var tvungen att ta mig iväg och handla lite mjölk och passade på att hämta ut ett paket med skor och julklappar!

Så här såg jag ut då:

  • Mössa från Gina Tricot

  • Sjal från MQ

  • Jacka från Cheap Monday

  • Vantar köpta i nån butik i Stockholm (kommer ej ihåg).

  • Glansiga gamla leggings som gjort sitt egentligen från Gina Tricot

  • Skor med fransar från Din Sko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar