fredag 13 november 2009

Favvo-modellen nummer två!

Som jag skrev i mitt förra inlägg så är Zacke min nya favvomodell nummer två (har viserligen inte haft någon innan, Tuva är ju nummer ett, så nummer två kanske Aslan vart eller nå... Hehe).

Gud vad kul vi hade idag, och satan i gatan vad Zacke posade när han märkte att han roade mamma, mostrar och kusin.

Jag har såååå mycket roliga bilder, och här kommer en hel del på lilla tokungen.

Han har en skön stil den lilla grabben. Och gud vad han har fått sin moster (jag...) att skratta idag! Som när han försökte springa efter Tuva som sprang i full fart och Zacke typ försökte gå fort, han har ju börjat gå men springa är fortfarande lite för svårt. Men som han kämpade!!! Och som det såg kul ut!

Tokungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar