fredag 20 november 2009

Vad säger detta om mig?

I min väska har jag:

  • En odiskad matlåda (ja, Simon, jag ska börja diska på jobbet, men idag hann/orkade jag inte... ).
  • En napp
  • Plånbok
  • Almanacka
  • Nycklar
  • Ett paket plåster
  • Ett paket panodil
  • Ett paket alvedon
  • Liten dosa skoputs
  • Tuggummi
  • Olivia (apoteket märke) lip care with shine
  • Friskiskort
  • Loreal glam shine
  • Id bare minerals lip gloss
  • Veckorevyn penna
  • Ett par örhängen (tigermönstrade från h&m)

Ja, det säger ju inte så mycket mer än att jag borde rensa ur väskan oftare. Tex så använder jag i stort sett aldrig värktabletter (ändå har jag två paket i väskan?) och läppglans är ju bara kladdigt på vardagar (ändå har jag tre par i väskan?). Och friskiskortet var det flera veckor sen det användes, tränar ju fotboll nu för tiden så jag borde verkligen säga upp det...

Jaja. Back to work, sen är det Ikea... Kanske. Nu ringde Simon och sa att han inte visste om det var en bra idé för att Tuva var så arg... Ja, vi får se helt enkelt.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar