söndag 29 november 2009

Nya skinnkjolen och nya jeansen med nitar! Yey!

Idag hämtade jag ut mitt paket (det förra fick ju skickas tillbaka eftersom kjolen inte var med och jeansen var på tok för små) från Bubbleroom och den här gången satt allt som det skulle och dessutom var det PRECIS vad jag beställt.

Vad mer kan man begära?

Så här såg det ut på:

Jag bad Simon att ta kort på mig, men genast så börjar Tuva köra runt med sin mamma... Så det blev ju som det blev, men kort blev det ju iallafall! Haha!

När jeansen provades hade tyvärr älsklingen åkt på hockey så de fick jag försöka fota själv... Men bättre bilder kommer en annan gång.

Jag är iallafall mycket nöjd, kjolen hade jag så låga förväntningar på eftersom jag fick kommentarer till förra inlägget om den att den inte skulle vara så där jätte bra (snällt när folk ger råd) men jag tycker att den var helt ok! Och jeansen med nitarna känns ju som ett perfekt "lite roligare" vardags plagg.

Fasiken, jag hade ju som plan att äta upp min chipspåse, men jag är ju mätt fast jag bara ätit kanske 1/4-del... Damn it.

Nu får det bli glögg istället.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar