onsdag 25 november 2009

Dinosaurier bland annat

Efter jobbet så blev det till att springa och hämta ut pengar (så att jag kunde betala bussen, men så var det snälla buss-chaffisen så jag fick åka gratis!), springa till förskolan för att hämta en glad, mätt och belåten Tuva och sedan springa tillbaka till jobbet.

Bussen går ju rätt smidigt precis utanför mitt jobb... Så vi hoppade på den (jag berättade för Tuva att vi skulle åka buss och då sa hon "Jaaa!!!" och blev jätte glad.) och åkte ut för att hänga lite med stora familjen innan Villes 4-års kalas.

Mycket trevlig och tack för mat och fika!  Och grattis igen Ville plutt!

Nu är jag så trött så att jag allvarligt håller på att svimma, men innan jag tuppar av så ska jag slänga in lite bilder här.

Enjoy...

Idag fick Tuva låna några dinosaurier och vara med och leka! Men roligast var ju så klart att jaga Ville runt, runt, runt. Tuva älskar verkligen sin morbror!

Tuva var mycket nöjd med fikat och klämde i sig 3 kakor och en tårtbit. Mamman var förresten också mycket nöjd med fikat och klämde i sig två tårtbitar. Mmmmm... Tårta....

NU ska jag lägga mig på soffan och fundera på om jag kanske ska göra mig lite fika och vad jag ska läsa (Veckorevyn, Mama eller min bok) eller om jag ska se Greys.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar