onsdag 6 januari 2010

Årets!

Jag såg den här listan hos Carro  och tyckte att den såg ju rolig ut så jag tänkte att det är lika bra att göra en själv också.

I början på året så levde jag i min fuskpäls från h&m young, vår, sommar och höst så är det min älskade jeansjacka som gäller och nu på hösten så har jag bott i min duffel från La Redoute.

Kanske kan jag nämna halsduken som jag har till jeansjackan också, den är otroligt välanvänd och kommer från en marknad i Prag. Även stora ljusa stickade halsduken som vi fick i en goodiebag någongång är en super-favorit.

De två skorna överst är ju mina bekvämaste högklackade skor i garderoben, de är så sjukt sköna och funkar helt klart att gå länge i. Jag köpte dem på skopunkten och båda har klack och sula i samma modell. Alla roliga utekvällar spenderades i sandalerna i somras.

I höstas slog jag till på kilklackarna från Din sko och sen dess så har de fått luftas så ofta det bara gått. Otroligt sköna!

I början på året så hade jag mina stövletter från h&m bra ofta, men nu när jag har de andra så är så mycket skönare så har de fått stått och samlat damm i garderoben... Men de är ju snygga så kanske borde de få se dags ljus lite oftare!

Det här året så har jag verkligen snöat in på tajta korta kjolar med hög midja. Jag har min i kjol från Bubbleroom, en i sammet från Lindex, en svart med spetskant från Stylebystars och sen har jag köpt ett par som jag reklamerat också.

Trots att visarna på de små uren ramlat av, och den tickar så högt att jag inte kan ha den i samma rum (eller gömma den under en kudde) när jag ska sova så älskar jag ändå min fina klocka från Cocoo.

En färg som jag inte tyckt att jag passat i tidigare är puderrosa, men under året så har det fyllts på med en hel del plagg i just den färgen i garderoben och fler kommer det att bli!

Bästa köp är ju svårt... Det är ju oftast det senaste... Hehe! Men iallafall är jag grymt nöjd med min leopardkofta från h&m och nitjeansen från Vila.

Alla guldsmycket jag köpte i somras. Efter bara någon användning så var de i brons... Och de ovan var de som höll sämst! De svarta kulorna på armbandet tappade dessutom all färg så efter att man hade haft det på sig så var man full med små svarta flagor. No more gold for me. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar