söndag 3 januari 2010

Senaste nytt i garderoben

Tuva somnade gott i sin säng, och my love kikar på fotboll (Athletic Bilbao) så nu jäklar ska bloggen komma ifatt livet. Räkna med ett par inlägg. Hehe!

Det har hänt lite i min garderob sen strax innan jul. Här är senaste tillskotten:

  1. Svart linne med knappar hela vägen. Rea-fyndat på Weekday idag.

  2. PARIS-linne. Rea-fyndat på Weekday idag.

  3. Beiget linne med knappar en bit. Rea-fyndat på Weekday idag.

  4. Guld/beige blank kjol med hög fin midja som invigdes redan på nyår. Köptes på Gina Tricot i Skellefteå.

  1. Fin fin tunika/farfarströja (bilden ger den verkligen inte rättvisa). Juklapp från Sara & Adam (kommer från Gina Tricot).
  2. Fin enkel och billig aprikos klänning. Min beställning jag gjorde tidigt i höstas från h&m vår/sommar katalog 2010 damp ner strax innan jul.
  3. Färgglad storskjorta som gör mig glad. Rea-fynd från Carlings i Skellefteå.
  4. Cerise topp, med speciella ärmar. Min beställning jag gjorde tidigt i höstas från h&m vår/sommar katalog 2010 damp ner strax innan jul.

  1. Fin topp med stenar. Min beställning jag gjorde tidigt i höstas från h&m vår/sommar katalog 2010 damp ner strax innan jul.
  2. Stor, mjuk och skön halsduk som är "sitter ihop i ändarna". Rea-fynd från Gina Tricot i Skellefteå.

  1. En kofta jag spanat på många gånger från Cheap Monday med fint mönster i form av noter. Rea-fynd från Weekday (tidigare 700:- nu 200:-!)

Och jag som hade shoppingförbud tills i slutet på februari... Men jag hade ju faktiskt tänkt att om jag hittar nå bra fynd på rean så FÅR jag köpa det. Och paketet från h&m beställdes ju som sagt tidigt i höstas, så det är ju bara kjolen som köptes på ordinarepris, men eftersom den skrek "SARA, KÖP MIG!!!" så kunde jag ju inte låta bli.

Nu ska jag slänga upp två inlägg med nytt till... Hehe.

På återseende. Mycket snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar