måndag 25 januari 2010

Lite mer från lagfesten...

På facebook så bara ploppar det upp bilder från lagfesten i lördags. Och jo, det var ett jäkla drag fast det kanske inte ser ut så på bilderna som jag lägger upp här (det var ju det här med att lägga upp bilder på folk som inte har gett sitt medgivande...).

Men jäklar vilken skoj kväll jag hade. Bästa på länge!

Syns det att jag inte tycker om att sjunga singstar kanske? Min sångröst är nog förmodligen en av de sämsta på den här jorden. Och tävlingsmänniska som man är så tycker jag ju inte om att göra saker jag inte är bra på.

Har man vart uppe halva natten och hela morgonen innan med en bökig unge så får man sina svackor under kvällen. Här var det visst en trött Sara.

Det var de två bilderna av ca 1276 stycken som jag kunde lägga upp. Hehe. Speglar verkligen kvällen. Eller inte.

Nope nu är "lunchen" slut.

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar