måndag 11 januari 2010

Dagens cupcake

Idag invigdes nya tischan från Monki, och tänk så mycket roligare en måndag kan bli! Jag blev glad så fort jag råkade titta ner lite, eller såg mig i en spegel.

Mer såna kläder behövs i min garderob som under senaste åren fyllts på med mycket grått, beige, svart och alla andra "säkra" färger.

  • Cupcake t-shirt från Monki
  • Jeans med nitar från Vila
  • Klocka från Cocoo
  • Pärlarmband från Glitter (låg i Blogawards goodiebagen)
  • Armband från Nelly
  • Kofta från h&m mama
  • Cerise skärp från h&m
  • Tjock kofta under jackan från h&m
  • Halsduk från Gina Tricot
  • Mössa från Gina Tricot
  • Väska från Cheap Monday (Nu när jag har använt den ett par gånger så kan jag bara konstatera att I love it! Tack my love!)
  • Skorna är de varmaste jag har, dessutom är de bra mycket förstora så jag får plats med tjocka strumpor OCH stickade sockar. Perfekt. I väskan däremot ligger klackisarna som jag bytte om till på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar