tisdag 5 januari 2010

Min alldeles unika almanacka för 2010

Jag gjorde så som så många andra bloggare gjort (det genom att jag läste det på en massa bloggar som jag också blev sugen på att beställa) och beställde en egen almanacka från Tryckdig.

Man får lägga in egna bilder, texter osv. Och min blev ju så klart snyggast.  Jag la in lite bilder som får mig att minnas bra saker, och som garanterat får mig på bra humör. Och texten från "Little black cloud" med Cardigans.

Här kommer några dåliga bilder på min fina almanacka:

Bild på Tuva på framsidan med texten "Vad som händer i Saras liv år tvåtusentio", sen texten från Little black cloud (ej på bild), sen bild från Kreta och texten www.metrobloggen.se/sarasliv, sen bild på mig och my love från en härlig sommardag på Åland, sen en bild på mig på Ängelbron i Rom (när det flyter ett lik under bron... Det ni!), sen en bb bild på Tuva, sen en fin, fin bild på Tuva som fotografen Veronica tagit vid en fika, sen en bild på mig och Tuva på Skansen vid lemurerna, och sist en bild på mig och Carro i Visby som gör "varulvsposen" (kan krävas en förklaring, men det får ni inte. Ni som vet, ni vet. Haha!).

Sen på själva almanacksdelen så kan man välja att lägga till olika "moduler" som tex arbetstid, veckans träning, veckans dagis osv. Man kan även lägga in anteckningar på speciella dagar, som tex folks födelsedagar.

Dessutom kan man själv bestämma från när den ska börja! Jag trodde så klart att jag besällt från januari 2010, men almanackan som jag fick hem startade först i februari... Så jag var ju tvungen att maila och fråga om det blivit fel. Men icke då, det var visst jag som snurrat till det. Damn it!

Men annars så är jag ju otroligt nöjd med min fina, fina almanacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar