måndag 4 januari 2010

Men ta bort de där magarna!

Ursch, just nu känns det inge trevligt att gå in på min blogg (eller någon annans metroblogg) när det ser ut så här under första inlägget:

Ursch å fy å blä vilka magar!  (Obs! Jag menar inte att det är fel om det skulle vara så att man råkade ha en sån mage... Men jag vill helst slippa se dom på min blogg...)

Annars idag så blev ju dagen lite annorlunda, jag trodde som vanligt att jag jobbade 14-20 eftersom det är måndag. Men vid 10-snåret när jag springer runt och myser i morgonrock så ringer chefen och frågar vart jag är och säger att de gjort om arbetstiderna nu de här "mellandagarna". Jahaja! Bara att svira om och kuta iväg i snön till jobbet.

Men jag kommer ju iallafall hem lite tidigare än jag skulle gjort annars. Bra det iallafall.

Nu: KAFFE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar