tisdag 5 januari 2010

Lunch-funderingar

Hur kul är det inte att det väller in vår-nyheter i diverse webbshoppar nu? Däremot är det farligt för plånboken... Men jag ska försöka hålla mig nu ett tag och faktiskt vänta in våren på riktigt. Shoppingförbudet har jag gett upp, trots att det var fina fynd som jag gjorde för inte alls särskilt stora summor så känns det ju som att jag inte kan göra undantag HELA tiden.

Mitt dåliga samvete över min proppfulla garderob räcker gott och väl som shopping stopp.

Annars idag så är det "julfika" med julklappsbyte hemma hos storasyster Malin efter jobbet. Tre av hennes fyra barn är ju mina gudbarn, och ett av dem har dessutom fyllt år (men då låg jag i vinterkräksjukan, så jag tror inte att de ens hade en tanke på att vilja ha mig på kalaset) och vi har inte hunnit setts!

Annars idag (igen...) så håller jag på och fryser ihjäl. Hej å hå. Brrrr!

Nu: Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar