söndag 3 januari 2010

Nytt i sko-samligen!

Nu är det sista "Nytt i..." inlägget. Jag lovar. Jag har säkert glömt något, men vad fasen. Jag har ju så mycket nytt. Haha!

De här stod jag och klämde på länge i Scorett-butiken i Skellefteå men jag ångrade mig vid kassan och slog aldrig till. Redan efter 15 min ångrade jag mig igen, men då var vi i bilen på väg hem så det blev inget köp. Men så idag sprang jag på dem på Scorett här hemma i Uppsala och där kostade de dessutom 50:- mindre än i Skellefteå. Så för 399:- blev de mina (ord. 899:-). Wiho!

Nu ska jag fixa kaffelatte med min nya mjölkskummare (julklapp från mamma och pappa) åt min och Simon och så ska vi äta lite choklad till det (julklapp från mamma och pappa).

Så ska jag ladda in resten av bilderna från Bastuträsk/Röjnoret/Skellefteå vistelsen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar