tisdag 5 januari 2010

Hade han räknat ändå?

Säg inget till Simon, men han hade ju rätt! 12 par skor står i garderoben. 12 par skor tycker jag kan kategoriseras in i kategorin "skor som används vardagligen". Eh?

  • 2 par knähöga/lårhöga stövlar, varav ett par i fejkskinn och ett par i mocka.
  • 1 par converse
  • 2 par gympa skor (men de ena paret ska jag nog slänga, har haft dem i 1000 år och får fortfarande skavsår?!)
  • 2 par ballerinas (ett par svarta i lack, och ett par i gul-lack)
  • 1 par fodrade i mocka och med fransar (tacka gud för dem idag!)
  • 1 par med kilklack och spännen (eh? Varför tackade jag gud för skorna ovan, när jag var korkad nog att sätta på mig dessa idag när det var 18 minus?!?! "Men Sara, du klär dig som en Stockholmare!" sa Simon.
  • 1 par låga (typ ballerinas) i brun mocka och fransar.
  • 1 par låga skor i svart mocka och fransar (gillar jag fransar måntro?)
  • 1 par boots med nitar.

Det var 12 par skor det. Jag kanske måste rensa lite. Kasta en del och ställa in ett par i min riktiga "sko-garderob".

Nu: MYYYYYYYYYYYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar