tisdag 12 januari 2010

Nitade leggings

Jag har spanat på leggings med nitar många gånger men inte slagit till. Mycket för att jag har haft tillräckligt många leggings i garderoben och jag inte är ett så stort fan av leggings trots allt. Finns ju ändå så mycket sköna, mjuka och streachiga byxor.

Men nu har de flesta utav mina leggings hälsat hem (gått hål på och blivit så tunna för att de är urtvättade) och då såg jag ju dessa och fick ett litet "ha-begär".

De finns hos Lindex och kostar 249:-, och dessutom finns det ett par liknande på barnavdelningen som kostar bara 149:- men jag vet inte om de är lika fina (de är ihopvikta på bilden så man ser inte), men det kanske kan vara något de med. Fanns ju upp till 170.

Men vi får väl se om jag hittar nå nästa gång jag har vägarna förbi Lindex.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar