måndag 4 januari 2010

Första utbetalningen!

Jippiyeyey! Sista månaden innan metrobloggen tog bort att de gav betalt för sidvisningarna så fick jag ihop till mitt kort. Och medans jag var borta i jul så hade det dimpt ner i brevinkastet.

Nice!

Frågan är ju bara om det verkligen kommit rätt? Är jag verkligen HERR Sara Elisabeth Albertina Djurström? Visst låter det otroligt att det skulle finnas en HERR och att det är honom de menar. På samma adress och allt, när det bara finns två Sara Djurström i världen... Så jag får väl anta att det är mig de menar.

Och timlönen för mitt bloggande vill jag ju inte ens tänka på. Då lönar det sig nog bättre att knyta mattor i Pakistan.

Men det är ju skoj att det gett NÅGOT och dessutom så ser det ju lite flashigt ut med ett Metrobloggen kort. Visst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar