fredag 22 januari 2010

Träningsvärk

Igår startade min fotbollsäsong 2010 med ett grymt fys-pass. Träningsvärken idag är galen, men otroligt skön!

Finns det någon skönare smärta än träningsvärk? I dont think so.

I år ska jag verkligen prioritera fotbollen (eller ja, efter att hockeyn är slut. Vi har ju lite problem med barnvakter... Och Tuva är ju alltid min prio 1) och satsa. Under mina år i Funbo så låg fotbollen på plats 134 på min priolista typ.

Nu ska jag plocka undan här. Tuvas täcke och kudde + mitt täcke och kudde ligger på soffan där vi även ätit frukost. Myyyyys. Sen har Tuva ritat, lekt med sina plastdjur, lekt med prinsessmemoriet och läst x antal böcker. Nu ligger allt i en salig röra tillsammans med hennes pyjamas som hon klätt av sig.

Så, först ska jag få på henne lite kläder sen så ska vi plocka undan.

Vi hörs igen när snuttisen sover.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar