onsdag 13 januari 2010

Inte så bra utgångsläge

  1. Jag gick och la mig vid 22.30, vid 23.00 vaknar Tuva och sen var hon vaken tills efter 03 någongång. Jag hann precis slumra till där innan 23.00, men behöver jag säga att jag var trött när klockan ringde 6.15?
  2. Tuva var så klart också trött, och det var en grinskalle till unge som jag skulle försöka byta blöja på, byta om, klä på tusen klädlager eftersom de är ute på förskolan när vi lämnar och få i välling (den flaskan tog ca 30 min att äta upp...).
  3. Eftersom allt tog sån himla lång tid så kom jag 30 min sent till jobbet. Och fick kommentarer av alla att jag minsann tagit sovmorgon idag. HELVETE HELLER!!!

Nej utgångsläget för den här dagen var inge vidare. Jag är så trött att jag känner gråten i halsen och fnisset i hjärnan ("De skjutna vargarna var i god form" stod det i Metro, eller var det UNT? Aja. Kan man vara i "god form" om man är skjuten, och dessutom död?! Hahahaha!).

Nu är lunchen slut.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar