måndag 12 maj 2008

Bikini säsongen närmar sig

Någon dag här så ska jag ta mig ner på stan och leta reda på en bikini. De jag har nu så är det bara en som passar hyfsat, och den är också lite väl... avslöjande. Jag har ju liksom två kroppsdelar (eller räknas boobisarna som en kanske?) som är lite större än vanligt just nu... Sen så har jag ju ett ärr att dölja också, så jag vågar inte beställa från nätet, det är ju svårt redan som det var innan, så det ligger flera bikinis i min låda som inte blivit särskilt använda. Alltså på måste jag ner på stan och prova!

Kikade iaf runt på lite webbshoppar och hittade de här som jag ska spana efter:

Dessa kommer från h&m, har för mig att jag sett en hel-svart bandeå-bikini också, men hittade det inte på hemsidan. Får kika i butik istället! Baddräkten tycker jag var riktigt snygg! Kanske ska slå till på en sån iår? Om den passar, den är ju många faktorer som ska vara rätt för att den ska sitta bra...

Dessa kommer från Lindex, kikade egentligen efter en röd-vit-rutig som jag sett i en tidning med hittade den inte. Men de här är ju fina de med! Speciellt de första två, den i mitten är blå-vit-randig och har lite "sailor-stuk", kanske inte syns så bra på bilden.

Nej, vi får se när jag tar mig ner på stan. Kanske i slutet på veckan? Det beror ju på hur min kropp mår och på lilla Tuvisen.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar