torsdag 29 maj 2008

Hel dag ute i Funbo

I dag har hela dagen spenderats ute i Funbo och jag har försökt att få så mycket sol som Tuva har tillåtit mig. Vilket faktiskt vart en liten stund så det var ju snällt. Men det har vart en riktigt härlig och lugn dag. Känns verkligen som sommar när man sitter ute hos familjen på altanen i solen och dricker kaffe. Lovely. Nu väntar jag bara på att pappa ska få igång poolen så...

Ikväll så är det packning som gäller, för i helgen så drar vi till Simons familj i Söderbärke. Det ska bli riktigt skoj! Dessutom så är det ju Tuvas första lite längre resa, och första gången hon hälsar på Farmor och Farfar.

Nej, nu ska jag samla lite krafter för att packa. Jag är nämligen trööööööött just nu.

Men vi hörs nog snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar